RSS

Super cvičení

http://www.youtube.com/watch?v=6XQ8shI3TWo&feature=related

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

31 komentářů:

dree řekl(a)...

někdy sama, někdy s kamarádkou :) ovál nemáme, obíháme klasický fotbalový :D

dree řekl(a)...

já mám taky po pákách, bojkotuje naprosto všechno... dnes ráno už došlo i na vařečku, ta zataím fungovala spolehlivě, stačilo jen pohrozit, ještě s ní nedostala, ale ráno už to bylo přes
akorát mi je pak z toho celej den špatně, že jsem ji plácla :(

barumka řekl(a)...

No ja nemela v planu nejaky zprisnovani, spis jsem potrebovala dat zivotu nejakej rad, pravidelnost (vstavat v normalni cas, pravidelne cvicit, nejist tri hodky pred spanim - proste takovy lehce splnitelny zasady). Na druhou stranu je dost dobre mozny, ze prave ten rad by mi branil v uspechu, protoze by me znervoznovalo to, ze bych ho treba nedodrzovala.

versul řekl(a)...

Vločiek si dávam 3vrchovaté lyžice, odvážené to má cca 45g, to mi príde dosť, dnes som pridala riadne hrozienok, povedala som si, že občas viac ako dve lyžice neuškodia a po dvoch hodinách som si dala normálne desiatu. No čo, keď som hladná, najem sa, nie? :-)

dree řekl(a)...

děkuju moc :) už jsem konečně dala pár fotek i na fb :)

popravdě mě to napadlo právě dnes ráno, že na běhání budu asi potřebovat trochu víc energie, v "běhací" den asi zařadím něco málo navíc, ať se pak nepřežeru, máš pravdu
nastudováno nemám, s kamarádkou jsme si řekly, že zkusíme běhat, tak jsme teda šly a děsně mě to chytlo :)
i když při posledním kolečku chcípám (většinou mi dochází dech, než že by mě bolely nohy, holt kuřácký plíce se budou regenerovat ještě hodně dlouhu), je mi po běhání vždycky tak dobře :)

a Ty se taky pochlub, co a jak? kdypak máte vlastně termín? :)

versul řekl(a)...

Ďakujem. Priamo medicínu, je to vlastne všeobecné lekárstvo a potom si robíš atestáciu do oboru, ktorému sa chceš venovať priamo.

barumka řekl(a)...

Napsalas to vystizne, taky byvam po ranu nakvasena a okoli nechape, co mi prelitlo pres nos:) Na to mame pravo cas od casu vsichni. Ale i pres muj dnesni vylev musim uznat, ze uz se nenechavam vytocit tak casto, sice se porad najdou situace, kdy me chovani matky zamrzi, ale kdyz se na to pak podivam s odstupem, musim si proste jen rict, ze je takova a jina nebude. Ponorka je to spravny slovo, clovek ma sto chuti prastit pesti do stolu a rict "Poser se!!", ale k cemu to je:) Ale jak rikam, docela ted spolu vychazime, zda se, ze konecne zacina chapat, ze taky potrebuju svuj klid a soukromi a ze neni radno drazdit kobru klackem:) Stejne tak ja se snazim na ni tak nefrflat, ale nekdy se to neda no.

skořicová řekl(a)...

Jo, ty jsi pro mně takovej exemplární případ matky, která nezblbne a pořád si uchovává zdravej rozum a svou individualitu, a to je moc dobře, líbí se mi to :)
Kamarádka holt musí hledat, zatím je 99% matek nepoužitelných, asi jako je tvá zkušenost. Ono také status "matka" neznamená, že ty holky musí mít nutně hned něco společnýho, žejo :)

dree řekl(a)...

je to zatím furt taková šolichačka, ale já vydržím a půjde to jenom líp :) mám z toho i ze sebe dobrej pocit :)

Žirafátko řekl(a)...

Jéé Terezko děkuju za nalezení odkazu, moc mě to potěšilo. Petru jsem potkala i osobně, je moc fajn. To je opravdu objev dne. Má ten blog moc pěknej, takovej pozitivně barevnej. Myslím, že fakt dobrá práce. Jinak děkuji za chválu designu. Jak roste bříško? četla jsem, že malej (malá) je pěknej macík :-) už dvě kila.

barumka řekl(a)...

Co je to ta parizanka? Ten nazev mi neco rika, ale nedokazu si to spojit. Tedka nepribiram vubec, spis tak osciluju kolem te sedmdesatky, ale citim se lip, urco to pujde dolu.

barumka řekl(a)...

Dekuju:)

dree řekl(a)...

díky za podporu, ono to zase půjde :-)
mám zas novou metu, moc se těším na OAMF Trutnov, chci si koupit nějaký super letní šatičky, tak chci vypadat co nejlíp :)) mám na to 2 měsíce a myslím, že přes léto to půjde dobře, když jsou vedra, stačí nějaký lehčí jídla, běhat bude jedna radost a bude to zase ok :))
a jak Ty? napiš nám taky něco nebo aspoň fotku bříška ;)

dree řekl(a)...

jsem měla za to, že jsem Ti psala, ale asi ne...
zaskočila jsi mě, málokdo ty jídeláky opavdu čte ;) já ani nevím, proč jsem si nic "sachrovýho" nedala, asi jsem neměla potřebu
ale už si na to dám pozor :)

dree řekl(a)...

ale já právě nesním kaši bez mlíka :D

barumka řekl(a)...

Vsak uvidim, co mi na tom pohovoru reknou, treba to skonci tak, ze se jim vysmeju do ksichtu, to nejde takhle dopredu predvidat:)

dree řekl(a)...

asi za 5 let? :) to opravdu plánujete nebo jako možná, někdy? já jsem tu zvyklá od narození a nedokážu si představit bydlet ve městě
takhle na víkend nebo na pár dní možná, ale na furt asi ne

s prací budeš muset začít hned? :( tak to Ti nezávidím, i když chápu, že někdy je to nevyhnutelný... pokud se Ti to teda nevyhne, tak hodně sil přeju

dree řekl(a)...

já taky doufám, chodím běhat, co to jde :) včera jsem prvních 1500m uběhla tak jako lehce, měla jsem fakt radost :) poprvé jsem dala 3km, tak teď chvíli zůstanu na těch třech, a pak se uvidí :)

KAT řekl(a)...

je to takovej poloragdoll, jeho matka je kříženka kočky domácí s ragdolem a mezi ostatníma ,,obyčejnýma,,koťatama se jednou za čas objeví tenhle bílej zázrak. vlastně máme teď dva( její ségra rodila taky)...ve výsledku to má povahu ragdolla, vzhled taky, ale je trochu rozdíl v srsti, tahle je jemnější

dree řekl(a)...

ježiši, to snad ani není možný, ne? to mě mrzí :(
5 dní? to jsou debilové...
ani si snad nedokážu představit, jak je tohle na hovno :-/

skořicová řekl(a)...

Díky, taky si to říkám, že důležitější je ten pocit, volné oblečení, než váha... Uvidím, jak to bude pokračovat, nechci si tím kazit náladu :)

dree řekl(a)...

držím všechny pěsti, ať to dobře dopadne :)

dree řekl(a)...

jak jsi dopadla, už něco víš? nebo až dnes? myslím na Tebe

dree řekl(a)...

to je ale na pytel... :( já si to vůbec nedokážu představit, vždyť je to šílená situace :-/ posranejch pár dní
držím moc pěsti, jestli je ještě nějaká reálná šance to zvládnout

a tak se pochlub mixérem, hoď mi odkaz :)
já mám zálisk na tenhle http://mixery.heureka.cz/zelmer-481-6/

dree řekl(a)...

no vidíš, Fler mě nenapadl, jednu dobu jsem tam očumovala poměrně často :)
nešiju, stroj doma nemám a nikdy v životě jsem na něj ani nesáhla, nějak k tomu nestihlo dojít... týjo, ale kolegyně v práci je vlastně švadlena, že by B-) :D

to počasí je teď strašný, musíš z toho být dost hotová, viď... je to katastrofa, když se děti nuděj

skořicová řekl(a)...

Děkuju! Přesně tohle si říkám taky, kdyby to šlo takhle dál, tak jsem za vodou. Opravdu se snažím jídla nebát, dát si, ale hlavně cvičit, a po přeíračce se zvednout a jít dál. Ale je pravda, že přežíračkama typu "taška žrádla, výčitky, hajzl" už netrpím, spíš je to přežíračka ve stylu "moc sladkýho" nebo "moc jídla" - taková lidská přežíračka :-)
A prozradím ti ještě, že za tři měsíce, co jsem začala s Jillian (pak zase přestala) a teď se k ní zase vrátila a upravila to jídlo do stylu "normální" tak jsem přišla o tři kila, ale hlavně v pase o 7 cm a přes zadek o 6 cm a přes boky o 4 cm. A to je ten nejvíc největší a nejvíc šokující úspěch, co jsem kdy měla. Je v tom to cvičení.
Proč mi to nikdo neřekl, začala bych s tím už dávno! :-DD

skořicová řekl(a)...

Děkuju Fitnessko za připomenutí, skoro všechny díly jsem viděla a je to fakt hodně nakopávací záležitost, takže děkuju za připomenutí :)

skořicová řekl(a)...

Děkuju, ty jsi takový to záchranný lano k realitě :-) Porodíš, porodíš, vždyť ty už to máš za pár, že? :-) Doufám, že nám řekneš, až bude mimčo na světě! :-)

skořicová řekl(a)...

Tyjo, tři moje komenty pod sebou a všechny začínají na "Děkuju". Achbože :-D

skořicová řekl(a)...

Moc ti gratuluju!!! Dree nás tu už na blogu stihla obeznámit, že je to chlapeček a že už to máš za sebou :-) Ještě jednou gartuluju, buďte zdraví a ať moc nenasírá! :-D Je to klidný mimčo, nebo brečí? Já se v tom nevyznám, ale kamarádka si děsně libovala, že jjeí holčička je poklad, snad až do tří měsíců akorát furt spala, nebo jedla, totálně klidný a tichý dítě, až to už divný bylo :-D
Včera jsem si koupila ten kokosovej olejíček, vypadá to dost schopně, už jsem se tím napatlala a hodlám si patlat ksichtík alespoň na noc. Pěkně voní a dobře se vsakuje. Super tip! :)

Martina řekl(a)...

já už nevím, kam Ti mám odpovídat :D
na svačinu mi jeden knäck stačí, třeba k večeři by to bylo málo, ale na sváču ok
stejně to teď potřebuju trošku stáhnout, celej červenec jsem nic nedělala a je to znát
dree

Okomentovat