RSS

Jídeláky zpětně

Ve čtvrtek začal být maluch nemocný a já do toho  dostala průjem-resp. po obědě a večeři jsem měla hnačku-žeby mi neseděla domácí žitná pizza?

snídaně: banán+150g jogurt selský+40g vločky s klíčky
svačina: CZ chléb lisovaný (velký 75g)+jablko 170g+50g cottage
oběd: cca.300g domácí pizzy(žitné těsto+rajčata+kečup+sýr+krůtí prsní šunka+hrášek, kukuřice, pórek atp.)
svačina: 190g hroznového vína+slíva+220g bio selský
17:00 zbytek pizzy+ červená řepa-salát
22:00 hrnek plnotuč. mléka

Pátek
snídaně: 40g vločky+banán+20g arašíd.máslo+100ml mléka v kávě
svačina: chléb zrníčkový velký+20g lučina jogurtina+50g šunky+1 slíva
oběd: brambory alá americana v troubě+červená řepa+maso/ 2 tyčinky hořké 70% Merci+krém Hami (jogurt s přesnídávkou 100g/83kcal)
svačina: 175g selský jogurt+25g marmelády DIAT schwartau(lepší než normální)+10g ovs.vločky
večeře: 1/2 velké kedlubny+kornspitz 85g+2ks syrečků+4Pl madeland light+klíčený mix (klíčená čočka, hrách, fazolky mungo asi 50g)
1/2 sušenky MILA
2. večeře: zmražený dětský dezert Hami

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

26 komentářů:

Kač řekl(a)...

Moc se mi líbí tvé jídelníčky :)

Já sama plánuji miminko do dvou let. Tedy snad se mi podaří více zhubnout a půjde to.

Myslíš, že se dá i v těhotenství držet trošku redukčnější jídelníček?

skořicova řekl(a)...

Já ti dám muže v černém! :-D
Ale jo, máš pravdu, jak se na to tak dívám, tak to může tohle evokovat :-) Černou barvu mám hodně ráda, to je pravda, a líbí se mi výrazné kontrasty, to je taky pravda. Jdu se kouknout, co Cash nosil za další outfity :-D
Myslíš tento olej?:
http://www.organictime.cz/e-shop/purity-vision-biokokosak-300ml-sklo.html
Týjo, to slyším prvně a podle toho, co o něm píšeš a co o něm píší oni, tak sjem výrazně nalomena jej zkusit. Zaujalo mne to všestranné použitý - večer se namazat, ráno z něj udělat chleba :-)
Momentálně jsem zainvestovala do pupalkovýho oleje (250 ml, 600 Kč, sakra, ale investice do zdraví je přece fajn), ale tohle si píšu jako výraznou poznámku, že kokosák bude další na řadě. Díky za inspiraci!

versul řekl(a)...

Už je lepšie? Nesadla len tá pizza alebo to pokračuje?

versul řekl(a)...

Viem, že neviem jesť v nejakom zlatom strede. Buď mám toho hrozne málo alebo ako píšeš, spadnem to prejedania sladkosťami. vždy si aj poviem, že sa nechám tými tvojimi jedlákmi inšpirovať, moc mäsa tiež neješ, takže tiež mám viac menej ovozel jedláky. Ale keď si predstavím, že mám toľko zjesť, tak to nedokážem.
Som rada, že už je lepšie.

KAT řekl(a)...

nebudu dělat že bych mohla mít víc vlasů než ty:oD hustý je mám, ale spíš jde o kvalitu ,,kadeřnice,, kdybych holky nutila aby barvou šetřily aby vyšla tak se obávám světlejších fleků co se rychle vymývají-nevýhodou fialové je že ji musím pokaždé patlat na celou hlavu, no co, dělám to jednou za čas tak se snad z té ceny neposeru:oD alepříště zlatá palettka:oD
u nás řádila taky střevní chřipka, tak snad už máš odbyto:oD

Annie řekl(a)...

ahoj, moc se mi líbí tvé jídelníčky! Budu se inspirovat :))
Nechceš spřátelit?

versul řekl(a)...

Bolo jednoduché si povedať, že už pod 64 nepôjdem, ale nebolo to také ľahké dodržať. Aj keď nemyslím, že zrovna tie 2-3kg by nejaký rozdiel spravili a tiež viem, že takúto nízku váhy si z dlhodobého hľadiska neudržím a počas skúškového to určite na tých 64pôjde, takže sa nebojím, že by som to dohnala ešte do väčšieho extrému. Tebe sa ako darí? Malinky kope?

Rákel řekl(a)...

Tak doufám, že od čtvrtka už je ti lépe :-)

barumka řekl(a)...

Ja necekam od AD flegmatismus nebo euforii, ale rada bych byla proste v pohode, chtela bych vyrovnat vykyvy nalad, abych nemela takovy propady, kdy jeden den je to ok a dalsi den jsem uplne v hovnech. Projimadlo jsem nemela uz dlouho, uz je delsi dobu nemam doma, takze odvykacka uz davno probiha, jen jsem si po nem dneska povzdechla. Takze ta voda nebude z vynechani projimadla, to uz by se zaclo vyrovnavat driv. Asi to byla proste haluz a nasledek tech dvou hladovych dni. O tech AD jsem si info nasla, precetla jsem si i pribalovy letak samozrejme, je to Citalopram, kdyby te to zajimalo:)

barumka řekl(a)...

Jj v bille jsem zaregistrovala bezva vyber, je to sice drahy, ale clovek si aspon pochutna. A s temi nemeckymi vyrobky mas pravdu, vzdycky kdyz objevim kvalitni sunku, tak je nemecka. U nas v Albertu nemaji skoro nic, ty parky jsem tam nenasla, meli tam tak 5 druhu, vsecko podivna smeska ecek, kuze, sadla a minima masa, proste ceska klasika. Ja kupuju i veprovou i kureci, hodne dobry sunky maji i v Lidlu (schwarzwald, dusenou veprovou, kladenku...). Vidis, pod barakem mame masnu (otazkou je, co tam maji) a ja stejne vzdycky nakupuju v suprosi, hlavne teda proto, ze vakuovana sunka vydrzi dyl.

skoricova řekl(a)...

Je to se mnou špatný, já vim :o)

versul řekl(a)...

Susannah mi poradila ho dať normálne zmraziť a vyberať po plátkoch, aby nesplesnivel. Lebo uvádza sa dlhá trvanlivosť, ale len kým sa neotvorí. Bežne dávam mraziť aj normálny chlieb, tak by to mohlo ísť, nie? Ja už mám vyhliadnuté ďalšie výrobky v Dm :) Ale vždy to chce si vyhradiť nejaký finančný obnos, teraz sa chystám na kuskus, je tam asi najlacnejší zo všetkých obchodných reťazcov, čo som videla :D

Annie řekl(a)...

Ahoj Fitnessy, to jsem rada ze jsem te tu objevila.. myslela jsem ze jsi blogareni uz nechala :) Musim si to tu trochu vic procist at jsem v obraze .. Doufam ze si uzivas vikend!

dree řekl(a)...

já vím, ale stejně mě to štve... pár tejdnů necvičím a děsně jsem si odvykla, nejhorší je, že se mi nějak nechce, odpoledne a večer nemám poslední dobou čas vůbec a ráno bych spala...
ale já se dokopu, musím! :)

barumka řekl(a)...

Ja sama jsem zvedava, jak to se mnou dopadne, vubec nechapu, co mi to pred vic jak rokem precvaklo v hlave, ze jsem se musela tak vyzrat...A nejhorsi je, ze jsem si plne uvedomovala, ze se preziram a ze z toho tloustnu, ale nedokazala jsem s tim prestat.

dree řekl(a)...

pořád sem chodím a čekám! :))

dree řekl(a)...

hele Ty šikulo, co takhle nějakýej článek! :-P novinky, recepty, šup šup ;)

Fína řekl(a)...

Hehe, já také!

skořicová řekl(a)...

Asi máš pravdu - míň přemejšlet a více konat :-)
Dvacet dřepů... to by mne zabilo! :-D

dree řekl(a)...

20 dřepů po jídle? jako hned po jídle? vždyť se pobliju :D

versul řekl(a)...

Oki, skúsim na tom popracovať. No podľa mňa každý má úlet, že zje viac čokolády ako chce. Podľa mňa je to normálne, len iný človek by to neriešil a bral by to v pohode, čo ja v pohode neberiem, lebo sa snažím sladkosti jesť minimálne.

skořicová řekl(a)...

Mazala jsem si dneska k snídani dva (!!!) zrníčkové chleby a uvědomila jsem si, že jsem ti vůbec nepoděkovala a nereagovala na tvoje doporučení! Jsem to ale ostuda! Jak jsi mi napsala ten jídelníček, tak jsem se inspirovala a navyšuji jídlo. Zjistila jsem, že to prostě neumím, ač mám snahu, furt se hlavně pohybuju ve dvou extrémech - jím málo, nebo jím bez ladu a skladu a hodně. Konkrétně třeba ty blbý dva zrníčkový chleby bych si nikdy nedala, bo na "hubnutí to přece néni, žejo". No a teď si je dávám a myslím, že se zlepšuju i v jinejch věcech. Řekla bych, že jsi mě jaksi uklidnila, nebo co, ty máš vůbec takovej uklidňují, pevnej tah na branku :)

Anonymní řekl(a)...

Máš to tu fakt pekne :)


www.laskinny.blog.cz

versul řekl(a)...

O raw som hodne čítala, veď aj u teba na starom blogu, preto ma to prekvapilo. Aj keď ktovie, ako sa spracúvajú ovs. vločky, či už pred tým neprechádzajú nejakou tepelnou úpravou, ale asi nie. Ja som si ich v poslednom čase zvykla zaliať vodou a kým som si uvarila čaj, tak napučali a potom ich primiešam do jogurtu alebo kefíru, sú mäkšie a viac mi chutia, ale tiež ma to prekvapilo.

dree řekl(a)...

já si na nich teda nijak zvlášť neujíždím, dostala jsem ji od kolegy v práci a byla to teda dobrota :)
po obědě ke kávičce ideální :)

a co Ty? jak válčíš? :)

Portia řekl(a)...

to je pěkné a kolik jste spolu celkově, mě nedávno pobavilo když jsem si na YT poslechla staré nahrávky z Evropy 2 zkouška věrnosti a tam taky říkala jedna manželka že jsou spolu 4 roky manželé a zrovna jí manžel vyznal velkou lásku a udělal pro ní mega překvapení a že si je jistá že jí opravdu miluje a stejně se nechal svádět a už si nakonec domlouval sex s tou druhou. Což nechci říct že je to tvůj nebo můj příklad. Musí si lidi důvěřovat. Ale tohle mě docela pobavilo chudina.
ALe to je jen mimo téma, samozřejmě já svého muže taky miluji a on mě taky a věřím že to bude klapat i nadále i když vím že nějaké krize určitě příjdou jde jen o to aby ti dva oba chtěli s tím něco dělat.

Okomentovat