RSS

Krůtí maso

...jím už třetí den.
Neuvěřitelně mi chutná a jak podotkla i Barumka, je dosti zdravé.

Poslední dobou mi kuřecí chutná jako po penicilinu-kvalita toho masa sla rapidne dolu. Zato krůtí prsa vedou! Šťavnatá/nevysušená i když se dělají na min.tuku, rychle udělaná, i chlapovi chutnají.

Asi se nechám inspirovat cvičením Doktorky Cathy:
kanál na youtube

Rozhovor s Hankou+super fotky
U Kynychové na hejbejse jsem našla akorát cvičení na velké míči a to nevím proč mě nebaví :-/

Jinak už jdu do 25.týdne ;-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 komentářů:

kacka řekl(a)...

Kdyz rikas ze to bylo i vekem muzu se teda jeste zeptat kolik ti bylo u prvniho prcka?

versul řekl(a)...

Možno to kuracie by chutilo inak v bio kvalite, ale je pravda, že bežné kuracie má od domáceho na míle ďaleko. Cvičenie na lopte je fajn, ale mne by tiež prišlo po čase nudné. Nejakých pár cvikov si na ňom dať a stačí. Ale ti to krásne ubieha!

Martina řekl(a)...

Hanku mám ráda, cvičení na hejbejse.tv mě baví, ale velkej míč jsem nezkoušela
dree

Kač řekl(a)...

Jééé jsem ráda, že sji zpět :)
Tvé stránky pro mě byly vždycky inspirací. Prostě krásná ženská

Krůtí masíčko mám ráda a musím jen souhlasit, že kuřecí i u mě poslední dobou upadá. Přijde mi takové ohrané a hodně bez chuti.

barumka řekl(a)...

Ja kruti nejedla ani nepamatuju, akorat tak v podobe kruti sunky a ta mi teda chutna min nez kureci (myslim kureci fitness sunku 90% masa, ne tu klasickou smradlavou, ta tak dobra neni:)), ale je to mozna tim, ze ji nemam tak ozkousenou (znacky). No ale jelikoz mame vyplenenej mrazak, asi se po nejakym krutim mrknu. Jinak u kureciho muzu rict, ze se mi zaclo docela protivit, nemuzu ho jist nekolik dni za sebou, navaluje se mi z toho. Muze to byt klesajici kvalitou, ale i nemusi. Nicmene co si budem nalhavat, jelikoz nekupuju biokure ani neodebiram od babicky, tak je jasne, jak to kure vyrustalo. Btw tyhle fotky H.K. si pamatuju, nedavno jsem na ne kdesi narazila a byla jsem naprosto uchvacena. Krasna zenska (i kdyz s plastikou:)).

Rákel řekl(a)...

Kuřecí maso - jak jsem si všimla v jednom rozhovoru s Daliborem Hájkem (po MS v kulturistice 2010) - obsahuje hodně hormonů a různých enzymů, který jsou pro tělo strašně těžko stravitelný (už sami o sobě - natož když je to kuře nadopovaný) a proto j krůtí a hovězí...
Je fakt že od té doby jíme kuřecí o dost míň a je nám o dost líp :o)

Okomentovat