RSS

Tak jde čas

Předevčírem jsem protřídila spoustu oblečení (malé/prodatúvyhodit). Balila je do krabice a těším se zase až ho po dlouhé době vytáhnu a budu koukat  cože to vlastně je. Je to trošku jako si koupit něco nového.

Včera jsem si dala malé cvičeníčko-spíše strečink+posilování s vlastní vahou, co prostě zvládnu, bylo to moc fajn, snažím se protáhnout každý den.

Dnes mě čeká poslední přednáška a večer ještě musím stláskat seminárku :-/.

Jinak břicho už je dost velké, malý kope jako divý, hůř se mi v noci spí. Váha 3 týdny na 73,5kg, kéž by to ještě vydrželo nějakou dobu ;-).

těhotná Fitness modelka Amanda Carrier+článek s rozhovorem

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 komentářů:

dree řekl(a)...

to je moc dobře, že po troškách cvičíš :)
nahoře máš tak necelých 10 kg, viď? no kdyby to vydrželo, bylo by to úplně ideální :))

cannelle řekl(a)...

Líbí se mi, že i jako nastávající cvičíš. Kamarádka rodila v říjnu a ačkoliv nebyla riziková, tak se na nějaký cvičení a pohyb vyflákla a taky teď fňuká, jak je rozkydnutá, žádný svaly, nic, co by jí pomohlo se vrátit do formy, navíc dítě k tomu a málo času.

A děkuju za odborný názor, nemyslela jsem jakože chci být přímo modelka, ale spíš jsem se obávala, že i po zhubnutí ze mne zbyde masivní hovado (jak skvěle vystihla Barumka :-D). Být sportovní, třeba jako ty, prosímtě - co bych na tom řešila!!! :-)
Jinak už se mi to taky rozleželo v hlavě a došlo mi to, co ty říkáš, že nikdy to nebude jenom tuk, dolů půjde tak nějak všechno, hlavní je, aby šel prvoředě tuk :-)

dree řekl(a)...

o popraskaným břichu mi něco povídej :( mě popraskalo fakt hodně, až na záda, děsný... ale co, někdo má a někdo nemá :))

Rákel řekl(a)...

Víš že jste si dost podobné? NA druhé fotce jsem si myslela, že jsi to ty a ejhle v článku se ukázalo že ne ty ale fitnesska :o)

Okomentovat