RSS

Slunečná středa

Co je nového? Od čtvrtku mám dost práce...ale velice mě to těší a baví, tím spíše že si mohu dovolit luxus pracovat z domu. Na ruhou stranu to obnáší docela disciplínu. Takže můj pracovní den je rozdělen na 7-11,30 a pak večer 20-22hod. ..
Mezitím odvedu mrňouse do školky, uvařím oběd (+připravím si jídla dopředu), vyzvednu mrňouse po obědě, jdeme ven, zařídit různé věci, na klouzačky, sváča, nějaký ten úklid, pak chvíli spočnu u Protřeno :-D. Vykoupám, nasytím juniora a znovu něco do práce.
Jenže já mám super práci-grafika je prostě zábavná.

Co se týče jídelníčku tak stále bez"sladkostí" (doteď tak min.3ks denně-k svačině, po obědě a po večeři někdy i víc). Příznám se že to jsou moje první dva dny bez sladkého asi za poslední dva roky. NEUVĚŘITELNÉ, ale je mi líp!


7:00 chléb (80g) namazaný tvarohem(80g) a marmeládou+100ml moštu





















9:15 banán+150g jogurtu+10g mandlí+3 žitné sušenky

















11:30 bramborová kaše+krůtí prsní šunka+zelenina (zapečeno)
13:30 kefír+slíva+

zbytek doplním

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 komentářů:

Martina řekl(a)...

možný to je, a proto mi to asi nejde... já se snažím to neřešit, ale jde to těžko :)

práce z domu je výborná věc :) tak ať to všechno stíháš v klidu ;)
jídelníček máš zase suprovej, vážně, když si vzpomenu, jak jsem se stravovala v těhu já, škoda mluvit :D

mě barumky blog funguje normálně

dree

barumka řekl(a)...

Koukam, ze taky praktikujes pecivo s tvarohem a dzemem, to je hodne dobra vychytavka, nejlepsi je podle mne kombinace s merunkovym dzemem, je to pak jak kobliha (teda skoro:)).

versul řekl(a)...

Neuhádla si, taká ryšavá, ale nie úplne že riadne, len taký jemný odtieň, niečo ako medená :) Ďakujem za pochvalu. Veľmi sa mi páčia tie tvoje fotky jedla a som rada za tie jedláky, sú peknou inšpiráciou :)

Anonymní řekl(a)...

ahoj, ale ne..Já si v podstatě na nic nestěžuju - užívám si každou minutu venku, když je hezky, mám úžasného chlapa a jediné co musím dělat je se učit, a to dost..Všechno je na 80% skvělé, ale těch 5% tvoří každodenní povinnosti do školy (už abych to měla hotové) a 15% nasrání z postavy - ale nebudu jen sedět a nadávat, chce to prostě makat a čím jsem starší tím zřejmě víc..Mít vztah neznamená na vzhled kašlu, naopak, tím větší mám motivaci být krásná..

Sevanti

Roji řekl(a)...

Pěkný jídelníček, budu se k tobě chodit inspirovat. Snažím se trochu přidat na zdravých tucích a hlavně mít jídelníček co nejpestřejší.

Rákel řekl(a)...

Jo jo zmrzka za to stojí :D (a koupili jsme tu karameloovou :D )
No jo Smíšek - je dáreček a dobrá motivace - když ho vidím jak maká a dokonce už začíná uvažovat o soutěži tka mám radost i za něj :o)

Tou prací doma - jsi mi připomněla že bych si taky chtěla najít něco z domu - spíš teda doplňkově - jako přivídělek...

Jinak selský jogurt zbožňuju jsou asi nejlepší co jsem kdy jedla... :-)

skoricova řekl(a)...

Myslím, že kdybys viděla můj protaženej ksicht po tvých slovech "měla bys zkusit jiné cvičení", tak byses zděsila a utekla :o))
Já vím, že bych měla... Jenže tolik bojuju sama se sebou, musím něčemu věřit, musím vidět smysl, pak teprve to začnu dělat. Zatím jsem jenom rozladěná a nic, kromě Jillian, se mi dělat nechce. Asi to je nějaká forma dětinského vzdoru proti vlastním kolenům, nebo nevim :-)
Jakou grafiku děláš? Počítačovou, stránky, nebo časopis? Je skvělý, když člověka živí tvůrčí práce!

barumka řekl(a)...

Kamoska je neurolozka, tak snad vi, co dela, psychofarmaka predepisuje docela casto a toto jsou pry hodne slaba AD a predepisuje je snad kazdy psychiatr do zacatku. Mne se k psychiatrovi, abych pravdu rekla, nechtelo a nechce, nemam z nich dobry pocit, uznavam spis psychology, protoze ti si s clovekem i pokecaji. Urcite se nebojim toho, ze by mi je psychous nepredepsal, jsem si jista, ze by tomu bylo prave naopak, protoze v pohode nejsem. Neni to nic hroznyho, nemam deprese, nic z tech mych stavu neni tak vazny, ze bych treba nedokazala vyjit z domu nebo se denne utapela v slzach. Kazdopadne obcas mi nebyva dobre, kdyz je hodne zle, tak dostanu mensi panickej zachvat, teda nevim, jestli to nazyvam spravne, ale proste se mi spatne dycha, mam zimnici, boli me hlava a busi mi srdce. Ale tohle vyvolavaji fakt narazovy stresory (viz pritel a jeho nepochopitelny reseni neexistujiciho problemu), bezne se mi to nestava. Obcas mam problem byt mezi lidma, to zas souvisi s nespokojenosti s postavou (pro nekoho banalita, pro me kila predstavujou hroznou barieru), ze mi treba strasne vadi jit ven a neco vyrizovat ve meste, protoze mam pocit, ze na me kazdej hledi a nejradsi bych se zakopala pod zem. Kamoska mi AD doporucila uz pred casem na tu mou skleslost a uzkosti, tak jsem si rekla, ze tohle byla ta posledni kapka, ze do toho jdu.

Anonymní řekl(a)...

Hele mrkni na www.jsinej.cz hodne zajimava stranka :-) konecne se muzes pochlubit se svyma outfitama :-)

barumka řekl(a)...

Jasne, ja se nesnazim se sebe delat chudinku a diagnostikovat si vselijaky psychicky poruchy, ale neco proste neni v poradku, jen jsem se to snazila nejak bliz specifikovat, nejak to popsat...

Portia řekl(a)...

se tak dívám že k tobě všichni chodí pro nějakou tu radu, oporu. Zabýváš se něčím? já vím, že už nezhubnu mé tělo má svojí hranici a to 57 kg a dál už nejde dolů. To bych opravdu nesměla jíst, ale to je blbost. Takže se nesnažím překonat přírodu. Ale dřív jsem měla štíhlejší nohy, tím cvičením se mi trochu zesílili proto mě to trápí. Dokud jsem mladá, a pevná tak bych ráda tvarovala a tvarovala

barumka řekl(a)...

Hm...ja nevim...uz si ani nedokazu nejak prebrat tvuj komentar, co tim chtel basnik rict...Ono je na tom blby to, ze zatimco on pochybuje, resi to v sobe a rozmysli, co vlastne udelat (konec nebo pokus o vzkriseni vztahu), tak ja o nem nepochybuju. Coz mi to vsechno zrovna neusnadnuje. Vize...nechci to zlehcovat, nedelam si srandu z nadpozemskych veci (ale ani na ne extra neverim), ale do 29 dite? Proboha, to znamena s nekym 2 roky chodit a nechat se zbouchnout? S rizikem, ze me zas odkopne a mne zustane na krku dite a minimalni prijmy? Ten sex je asi pricinou vseho, aspon takhle chlapi jeho veku (25) fungujou. Rozhodne to ale neni tak, ze bysme spolu nespali vubec, jen ne 5x za den, ani 5x za tyden. Chlapi asi nikdy nepochopi, ze zenska ma v hlave i jiny myslenky nez jen na sukani, i kdyz ji to bavi, spoustu starosti...S tou integritou a resenim vztahu to mam asi tak, ze vztah, dokud neni ouvej, neresim a spis se snazim ho zachranovat nez prebihat od jednoho chlapa k druhymu. Kdyz uz jsem nekomu venovala tolik let svyho zivota, nechce se mi to jen tak zahodit, ja proste nevidim zadnej ZASADNI problem, vsechno to jsou voloviny, ktery maji zanedlouho sanci vymizet, ale pritel tomu asi nechce dat cas, uz ho nebavi cekat. Abych pravdu rekla, me taky nebavi porad cekat na zmenu, ale zaroven si uvedomuju, ze dokud budu na skole a ve stavajicim zamestnani, tak se to nezmeni, ale to si musim jeste 2 mesice pockat.

Okomentovat